sâmbătă, 13 august 2011

Concert Messy Meex in Dublin Irish Pub! 13 August ora 21:00 !


“Atentiune! Dragi veterani MessyMeexeni, cei care am fost sau nu prezenti la fiecare pregatire  pentru lupta ce va avea sa vina la sfarsit de saptamana, cei care am fost sau nu prezenti la lupta propriu zisa, cei care am castigat premii, aplauze si admiratie, asta seara este ultima lupta, dar pentru unii cu siguranta razboiul nu s’a incheiat! Acesti 2 ani au fost minunati pentru ca am fost impreuna! Fiecare diploma si medalie pe care o avem, o avem pentru ca am fost impreuna! Am ajuns la performantele la care am ajuns, pentru ca am fost impreuna! In aceasta seara vom reusi sa facem un spectacol splendid pentru ca vom fi impreuna! Nu toti...Dar suntem Messy Meex! Si MessyMeexeni se descurca orice ar fi! Si acum sa va aud cum strigati! MESSY MEEX!”                                                                                               
                                                                                                 CHH TERMINAT!



                                                                                                                                                .Mèry!

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu