sâmbătă, 4 septembrie 2010

Amintiri




 Răscoleam prin pozele mai vechi... Şi... Mă rog, vorba vine...click-uiam şi eu prin calculator, şi am dat peste nişte amintiri...Cred că le pot spune şi aşa. Poze de pe vremea când Messy Meex era Pour La Vie. He he, ce vremuri ...  Atunci era alt chitarist, ba chiar şi eu mai zdrăngăneam câteodată.Şi ce mă mai enervam când nu pricepeam. :))
 Dar nu ştiu de ce vorbesc de parcă ar fi trecut o sută de ani... Poate pentru că într-un an am învăţat împreună cu prietenii mei de trupă lucruri pe care le-aş fi priceput într-o sută! Da, am spus prietenii mei de trupă, nu colegii de trupă!
Dintr-o dată m-a stârnit o stare de melancolie...fix în acest moment, mi-am dat seama că zilele acestea se împlineşte un an de când m-am alăturat cu mult curaj, dar şi cu sfială în acelaşi timp, grupului Pour La Vie ce va avea să devină Messy Meex. Hi hi...
              
    Da...Şi acum vreo câteva poze din anul precedent...

Natura Fest II; Arena Mall; A fost prima noastră "cântare". Au fost multe, multe emoţii! Au fost cei care ne-au susţinut! Au fost mulţi copilaşi care trăgeau de arcuşul lui Bogdan! Au fost copaci din materiale reciclabile, au fost multe jocuri pentru copii. :)))  Şi am fost si noi! 


La Vialux eram aici, dacă imi aduc eu bine aminte.Nu ştiu, nu am reţinut, nici nu mi-a placut atmosfera de acolo...Cam atat e de spus despre acea "cântare". Nu mi-a placut! Vă întrebaţi totuşi de ce. :)) Vă povestesc altădată.Am să fac o postare " Despre cantarea din Vialux" sau cum se numea :)) Dar nu promit !



Hihihi! Concertul de la Palatul Copiilor în sala de teatru.A fost frumos, foarte frumos! Am avut un repertoriu foarte divers.Muzică uşoară, populară, şi pentru că era Crăciunul, nu am ezitat să ne şi colindăm spectatorii.Atat colinde româneşti cât şi internaţionale.
Dacă nu mă înşel în ziua aceea eu şi Răzvi am şi jucat piesa "Sandwich cu pui".





 
Hehe! Aici eram în Natura pub. A fost un concert "simpatic". Am cântat, şi am cântat, am dansat, ne-am distrat, şi ne-am distrat, am avut şi emoţii, fireşte! 
Am baut apă plată! Răzvi îmi ştie dezamăgirea. :)) Într-un final, fu o seara grozavă, cu aplauze şi felicitări din partea celor care veniseră să ne vadă. Şi credeţi-mă, au fost mai mulţi susţinători decât ne-am fi aşteptat! 



Daaa, am ajuns şi prin The Stage.Dar nu a fost ceva organizat, a fost un mini-concert cadou.Mai mult nu pot spune! :))
Trebuie să menţionez că atunci am cântat alături de Emy la chitară electrică si Adi la tobe, tobele aparţinând trupei Kumba.Mulţumim mult! De fapt eu vă mulţumesc mult că m-aţi ajutat să pregătesc acea surpriză! :))) 




Şi cam atat din perioada aceea minunată. De acum... Să vină urmatoarele concerte!


.Mèry! 

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu